İETT Kurtköy-2 Garajı hizmete açıldı

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Başkanvekili Nuri Aslan, Pendik’te düzenlenen törenle İETT Kurtköy-2 Garajı’nın açılışını gerçekleştirdi. Yaklaşık 102 milyon TL yatırımla tamamlanan tesisin, 225 otobüse aynı anda park ve bakım imkânı sağlayacağı belirtildi.

İETT Kurtköy-2 Garajı hizmete açıldı